do you have the courage to try me?

Nu har jag och Julia precis kommit tillbaka till lägenheten efter 4 h med shopping. Det blev två par jeans, två linnen och en kofta.

Nu blir det att ta det lugnt ett litet tag till sen ska vi ut igen mot storheden och köpa oss någon köttbit till ikväll och lite sallad, kanske kollar på någonting som vi kan göra en dessert av.

Längtar så otroligt mycket efter min fina Lars som kommer hem imorgon kring 21 så innan det ska jag hinna hem och jobba på norrigården under en minnesstund kring 14. Kanske hinner förbi stallet ett tag också innan så att jag får mysa med Gavina som jag saknar fast än jag träffade henne igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0