Hurry up my dear



Har precis beställt hem den övre delen till min nyårs outfit. Byxorna köper jag i Luleå efter jul och ja, bilden ska vara så suddig.
Nu blir det att vänta på pappa och sen fara till Rasmus och Carolina en sväng, blir att köpa lite onyttig max mat på vägen.

Har också kikat lite på lägenheter idag och har hittat en som föll mig riktigt i smaken.

Imorgon så ska jag rida för Robert J på morgonen med Gavina och ladda inför tävlingen på Lördag, efter det blir det en härlig födelsedags lunch med tjejerna på stan för att ytterligare en gång fira Fanny och tillsist blir det mest troligt en klassfest hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0