Piece of me

Gud så jag saknar att rida just nu.. Men snart är ju äntligen Gavina helt igång så då blir det att börja träna och tävla på riktigt. Det är bara att hålla tummarna på att hon håller hela vägen också men ärligt så tror jag det. Hon blir endast bättre och bättre i benet för varje dag som går.

Bloggade ingenting igår eftersom att jag hade ganska mycket annat för mig. Kom hem från Luleå kring 9:20 och for till vårdcentralen klockan 10 för ett möte. Efter det blev det att käka en burgare på max med pappa och till slut åka till stallet och prova rida en häst (nej, ska inte köpa ny). Var med om en liten "olycka" igår så är lite öm i nacken och ryggen idag och känner mig riktigt seg. Att slå i nacken och ha wiplash är kanske inte det bästa!

Är för övrigt på ganska så bra humör idag, ska ju få vara med Lars igen. I helgen blir det att jobba och jul pyssla. Ska jobba både ikväll och på söndag och på lördag blir det att först fixa och trixa sen åka på bio.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0