Dag för tjejer!

Idag tog jag sovmorgon. Skulle upp nio för att fara på Alder med Rebecka Widgren och bada med henne och min kusin Julia samt hennes två kompisar men tyvärr bestod hela himmlen av moln.
Klockan fyra for jag till stan och träffade Rebecka som var på Trudes och klippte sig, blev otroligt fint måste jag säga! Vidare till Daggan och åt en bakad potatis med kyckling till middag och sen for vi hem till mig och har haft en tjejkväll hela kvällen. Vi köpte med oss två ansiktsmasker var och hyrde en riktigt chickflick film som heter 100 girls och handlade om en kille som hade sex med en tjej i mörkret och ville sen hitta henne men problemet var att hon bodde på ett studenthem för tjejer och han visste inte hur hon såg ut. Den måste ha varit 15 år gammal, men ändå ganska kul faktiskt.
Sen avslutade vi med en ansiktsmask som mamma hittade åt oss och efter det sminkade jag Rebecka som hört ett rykte att jag är ganska duktig på att sminka andra, kanske det stämmer? Hon blev nöjd sa hon så jag måste ju ha lyckats. Nu väntar en hårinpackning och sen hyfsat tidig kväll om jag inte råkar dygna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0