Glömt blogga

Förlåt, har helt enkelt inte haft tid att blogga, jag fyllde faktiskt 17 år igår ! wiie..
Folk frågar ständigt " hur känns det att vara 17 ", vad ska man svara på en sån fråga? haha
Hela dagen har jag varit med mina fina kusiner Julia och Linn på Alder, från halv 11 till halv 17. Igår sov dom över så att vi så snabbt som möjligt skulle kunna ta oss till Alder. Hade inga bikini linjer när jag for dit men jag kan verkligen säga att jag har det nu. Nu sitter jag hemma hos min fina kompis Elina som kom hem från Stockholm idag, har verkligen saknat henne kan jag säga. Vi har nu sett fyra sex and the city avsnitt Elina, Sam, Mattias och jag men nu börjar jag känna att hungern kommer ikapp så vi ska se klart avsnittet som är på nu sen ska vi kila in mot Rönnbäcks inne i stan, känner mig inte taggad på att gå 30-40 min beroende på tempot, huvva!
I morgon kanske man far mot Piteå havsbad över en natt och myser hela familjen, känns verkligen som att det kan bli kul, då blir det att kasta pil och spela minigolf med familjen, saknat det ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0