Go'kväll

Nu har man äntligen kommit hem igen. Det blev att ta en prommis med Rebecka in till stan för att sola och bli lite extra sommar brun, riktigt härligt kan jag säga att det var att gå ca 6 km. Vi for sen hem och duschade innan vi begav oss in till stan igen för att ta ett mys fika med Emma Henricsson på Susie Q's. Det blev bara en chokladboll och en cola. Sen kändes det som en bra idé att åka på vår restaurang Norrigården och äta en kräftstjärtssallad, otroligt gott, verkligen helt underbart sommrigt. Träffade också vår fd. kock som flyttat ner till sin käraste i Lindköping i Januari så det var riktigt kul att få snacka med honom så jag blev kvar på Norrigården till 22 innan jag kunde bege mig hem igen. Nu ska jag bara slöa och ladda inför i morgon då morfar fyller 88.
Kommer nog bli en super dag och om vädret blir bra (!!!) så kommer jag fara på alder med Julia och hennes vänner.
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0