Hänga med i trenden?

Efter en massa tjat från mina vänner så ska jag äntligen hänga med i "blogg trenden". Mitt namn är Melinda Silverplats och jag kommer från Boden i vackra Norrland.

Vaknade imorse hos en Elina Andersson som skulle bila ner till Stockholm, lat som man är så valde jag att stanna i hennes hus och sova till tio fast än hon for redan vid halv nio. Efter att jag pallrat mig upp ur hennes säng tyckte jag att det var dags att fara hem och göra någonting vettigt, slutade med att jag sov vidare till klockan tolv och spenderade sen halva dan till att se på tv och vila eftersom att det hur som helst var dåligt väder ute. Kring fyra så steg jag äntligen upp och tog en dusch innan jobb 18 - 21 kallade på Norrigården.
Tror nog att jag måste tvinga mig själv upp ur sängen lite tidigare i morgon eftersom att jag ska hinna med ett möte kl 10 och efter det måste jag verkligen hinna gymma. Var fullt igång med gymmandet, alltså verkligen fem dagar i veckan innan jag for till Rom med klassen i maj och efter det vet jag inte vad som har hänt, har som tappat lusten med den hela gym grejen. Det är nog många saker som inverkat och gjort att jag blivit tränings less.

Mitt första, men inte sista blogg inlägg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0