PDOL - och dan efter...






PDOL var det som gällde igår. Var faktiskt en trevlig kväll/morgon måste jag säga. Jag och alla mina fina tjejer skulle se Maggio spela men jag och Fiffi (brevid mig på bilden) gav fort upp och det var faktiskt svårare att ta sig ut ur publiken än in. När vi väl tog oss ut så satte vi oss på trottoarkanten och fick sällskap av dom andra två på bilden. Sen kikade vi på The Ark lite som var för sista gången och spelade i Piteå. Halva kvällen gick ut på att få tag i en Pitebo som jag fick tag i kring klockan 01:00 så då blev det nattmat och att åka Star Dancer en gång. Bussen hem gick klockan 03:00 så jag var hemma i sängen kring 05:00.. Vaknade riktigt pigg och kände att det var nog dags att stiga upp eftersom att jag skulle jobba idag, kollade på klockan och vad var den ? Jo, den var 07:35, inte fan skulle jag upp så jag tvingade mig själv till att sova lite till. Vaknade sen klockan 12:30 eftersom att pappa väckte mig för att säga att jag kunde vara ledig, gud så härligt. Gick ner och duschade och när jag duschat klart var jag så skakig så jag knappt kunde gå samt att jag helt ärligt trodde jag skulle spy så jag satte mig så golvet vid toan och tyckte lite synd om mig själv. Tur att inte mamma och pappa var hemma, dom hade minst sagt funderat. Tror att det var en liten blandning av att inte ha ätit någonting och sovit otroligt dåligt + en kanske lite hård kväll igår ;)
I morgon jobbar jag lunch sen hem och packa till London på Tisdag och Lördag blir det LK och samma visa en gång till som igår. Hoppas det blir lättare att få tag i Pitebon då, otroligt jobbigt att gå omkring och söka när man bara vill festa! Nej, nu ska jag lägga mig i soffan med en iskall Cola och invänta mina föräldrar som slutar... nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0