Sommar i norr

Visst var det jag som skulle vara lite effektiv idag?
Vaknade halv tolv, 1,5 timmar försenad till mitt möte med Roland men som tur är så är han en ängel och var inte det minsta irriterad utan ändrade mötet till klockan tolv istället. Eftersom att det var super fint väder så bestämde sig jag och min kusin Julia för att fara till Alder, när vi kommer dit så fick vi ligga i kylan eftersom att solen gått i moln, wiie? Kring halv tre valde vi att cykla hem igen och basta, finns det någonting härligare än att göra en ansiktsmask, stoppa handdukar över fönsterna och tända lite ljus? Nu är det dags för käk och sen hem för att byta om och bege sig mot gymmet och "kötta". Hyfsad dag än så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0