Countdown

"Damn I think I love that boy, do anything for that boy. Now I never be the same and you and me untill the end."


Sitter i D2 och har svenska, ska fortsätta med den där krönikan som vi började på sist. Går lite bättre idag ändå än vad jag tyckte det gjorde förra lektionen.

Ikväll blir det nog att fara på älsklingens match om jag inte har fel så ska det ju vara match idag. Ska nog se den med Elina och pappa kanske ville följa också. Kommer vara lite jobbigt dock att se matchen eftersom att jag saknar Lars så hemskt mycket. Har inte hunnit träffa honom den här veckan och kommer inte få träffa honom innan Lördag mest troligt. Har jag tur kanske han kikar förbi imorgon. Men, den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge eller hur det där uttrycket går.

Vad ska ni hitta på idag då? Och till alla hästbrudar, tror jag kommer ha en liten bloppis med beg. hästprylar som jag inte har användning för längre eftersom att jag har ny häst. Kommer lägga ut bla. bett, sadelgjord, schabrak och tror jag har ett eller annat mer om det är någon som är intresserad. Men mer fakta om det kommer :)

Dagens låt

http://www.youtube.com/watch?v=2XY3AvVgDns&ob=av2e


Kommentarer
Postat av: Ny häst?

Va har du för ny häst??

2011-11-16 @ 11:54:10
Postat av: msilverplats

Ny häst sen 1,5 år tillbaka. har saker kvar från catwalk som vi tog bort i januari 2010 :) så ny och ny, häst nr ett har jag kvar saker från*

2011-11-16 @ 14:24:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0