The drug of love

Godmorgon alla.. Har precis klättrat ur sängen och tagit på mig kläderna jag ska ha idag. Ska få träffa Lars föräldrar för första gången nämligen och dom borde vara här på drygt en timme. Tog hjälp av mamma och pappa när jag skulle välja kläderna till idag så det blev ett par jeans och ett ljus brunt linne med lite volanger vid v-ringningen. Ska iallafall käka lite frukost nu och det får bli en Verum med jordgubb och hallon, nån ballerina (ingen diet här inte), druckit en mad croc (energi dryck) och ska hämta min Loka ur kylen. Efter det ska jag bädda sängen och ställa i ordning lite eftersom att Lars är på skolan och fixar lite så jag kommer vara ensam hemma med hans föräldrar först innan vi ska och äta. Tror ni jag är nervös? Ajja, första intrycket är ju inte speciellt "viktigt".. Haha, nej men nog kommer det gå bra, tror jag.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0