Trying to be upgraded to Santa's helper

Kom nyss tillbaka till skolan efter ett tre timmars hål och har webb-design nu.

När jag var hemma passade jag på att slå in lite julklappar. Kanske är lite tidigt men det är ju en hel del paket att slå in. Vet inte om ni också har börjat med det? Ni kanske inte ens har börjat fundera på vad ni ska köpa?
Började igår med att slå in paketen men kan ärligt säga att man får inte den riktiga känslan av jul och att december lyckan är påväg innan den första snön har fallit. Igår var det ju knappt is som kunde bära men över natten har det verkligen förändrats och nu är den underbara vintern påväg. Är egentligen en sommar tjej men tycker hur som helst att det inte finns mycket bättre än att sitta vid en brasa på ett berg uppe i fjällen med skotrarna och bara njuta. Kanske bygga någonting kul i snön eller bara hålla om sin älskling.

Längtar bara mer och mer efter att kunna hitta på kul saker med mina vänner, min familj och min Lars. Tror att det här kan bli den bästa vintern / julen på riktigt länge. Dock kommer våra tankar självklart ligga hos Agneta under julafton och vi kommer självklart att sakna henne för det är första julen utan henne men ingenting kan få henne att komma tillbaka, tyvärr så är det så men vi kommer iallafall vara en enad familj under julen. Sen kommer jag också fira min egna lilla jul med Lars mest troligt innan och får väl försöka klämma in mina två underbara tjejer Sara och Elina där någonstans med.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0