Vänder blad och du är på fel sida

Idag blir det att kila in mot stan med Elina på lunchen och avsluta ännu ett kapitel i mitt liv. Någonting som kommer göra mig 360 :- rikare. Nog kan jag tycka att det är lite jobbigt men på nästa sida så finns någonting så mycket bättre och jag kan inte annat än hoppas på att det fortsätter så genom hela boken. Vet att jag skriver lite komplicerat nu men med respekt mot den andra personen så får det här förbli en hemlighet inom min närmsta krets. Vänt blad, det gjorde jag redan för 6 månader sedan men nu kommer jag ÄNTLIGEN byta kapitel helt. Känns så skönt nu när alla bitar faller på plats igen. Det har varit ett ganska jobbigt år 2011, började dåligt eller nej hemskt, och fortsatte så till 14/9 ochnu ser jag verkligen fram emot ett fantastiskt 2012 (om allt går enligt planerna). Igår så for jag en sväng på stan med Julia och Sandra efter att jag kommit från Luleå där jag haft en magisk helg med den bästa. Skyltsöndagen var väl inte att hurra för men julbordet på Norrigården var! Sen blev det att kolla på damernas handboll med Sara och tillslut plugga några tal matte. Gick bra tills katten hoppade upp i mitt knä och bestämde sig för att ta en lur och jag har inte hjärta att putta bort henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0