What's up Wisconsin?



Godmorgon alla, en riktigt seg och trött Melinda här idag. Satt uppe ganska så länge igår och pluggade till dagens prov eftersom att jag egentligen hade tänkt plugga det sista idag under mitt 2,5 h hål, men det sket sig ganska rejält.. Blir istället att åka på stallet under hålet och rida om det ska hinnas med idag. Jag och mamma har en massa andra planer för dagen och ikväll kommer kanske Elina förbi om jag har tur. Blir att skynda sig lite mer än vanligt för jag VÄGRAR! att åka på skolan och lukta häst i massor så jag måste hinna till Norrigården och duscha där samt fixa mig och äta lunch. Ajja, det hinner jag va?

Tror mig nästan vara lite sjuk också, nyser som aldrig förr och håller på att koka känns det som. Kanske är det feber? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0