When fear fears me, I fear fear

Är i Luleå nu hos älsklingen och har precis varit på stan och handlat farsdag present åt pappa ( ganska självklart ) köpte från mig och Rasmus som inte vet om att jag gjort det än eftersom att han är ute på fält i ytterligare 7 dagar. Livet som militär alltså..

När jag satt på bussen så tog jag  mig tiden att läsa lite ur min engelska bok och kan ärligt säga att en tjej som aldrig ens kollat på annat än Kalle Anka pocket tog sig en funderare på om det är dags att börja ta sig tiden att läsa lite. Det var så otroligt mysigt att kunna koppla bort allt annat och bara läsa. Blir lätt att man ser på tv eller sitter vid datorn istället när man egentligen har tänkt läsa.

Nu ska jag och älsklingen göra fin middag här hemma och ta en riktig slappar kväll. Det tycker jag verkligen att vi förtjänar. Sitter och förundras över hur vissa människor kan vara så otacksamma, syftar på Monique i top model 16 som anser att livet är helt fruktansvärt för att hon måste sopa lite. Kom igen nu gumman, du är påväg att bli modell, du har så många fördelar i livet som många inte har, du kan få det yrket som många vill ha men aldrig kan få. Jag har alltid tyckt att det skulle vara kul att kunna bli modell men med mina 163 cm och verkligen inte fastnar på bild speciellt bra speciellt ofta och alla mina olika allergier så kommer det aldrig inträffa. Herregud, jag skulle gärna sopa lite om jag fick chansen att bli supermodell och få dina cm som jag saknar haha ;)

Imorgon blir det att bara mysa på här i Luleå och ta en lite senare buss hem eller så åker älsklingen med hem. Beror på hur han känner sig eftersom att han ska ha borta match i Kiruna på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0