Who ever you are

Sitter i datasalen på skolan och har svenska, vi ska skriva någon krönika, debatt eller essä. Känner dock att det kommer ta tid att komma igång med det idag, sen blir det ju inte bättre av att datorerna stänger av sig själv hela tiden så att man inte hinner spara.

Har sovit 11 h inatt så känner mig riktigt utvilad, nästan för utvilad så att man blir lite seg och grinig haha.
Slutar lektionen på 15 min och då blir det att skynda sig ner till lunchen och äta ett ton med mat för jag känner att hungern börjar komma, sakta men säkert.

Efter skolan så blir det att plugga matte och engelska ett tag och efter det ska jag nog se om det finns nått pass som body pump på step in ikväll som jag kan fara på. Måste komma igång med träningen igen som jag brukade förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0