You're the one I love, you're the one that I need, you're the only one I see

Godmorgon alla, har min andra lektion för dagen och sen kommer jag ha ett riktigt hemskt, långt hål nån timme helt i onödan.

Blir galen på att inte mitt internet på datorn hemma fungerar men vi jobbar på det iallafall.

Skulle ställa klockan på halv sju imorse så att jag och älsklingen skulle stiga upp lite tidigare och ha tid för varandra eftersom att vi inte kommer hinna träffas först än på Fredag igen men det slutade med att vi sov till halv åtta. Så kan det gå när man verkligen inte är morgon människor.

Idag blir det att plugga lite och kanske försöka hinna gymma om det nu inte är jag som ska ta hand om pollan. Vi får se vad dagen har att erbjuda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0