15 h sömn och feber men satsar på skolan?




Somnade klockan 17 igår och sov till 8 idag. Hade den hemskaste huvudvärken jag varit med om i hela mitt liv igår och den har inte riktigt gett sig än. Kompisarna fryser i skolan men jag svettas som en gris, om dom nu kan svettas? Tror jag har feber. Har lovat att rida idag och kanske se älsklingens match, det är dom enda anledningarna till att jag är i skolan. Borde nog egentligen ligga hemma i sängen och dra ut dom där 15 h till 25 h... Sen borde jag plugga tyska prov idag men vafan, häst och hockey känns av någon anledning viktigare. Får nog gå på Norrigården under lunchen och sova en timma. Så till er som undrar varför Melinda är osminkad och seg i skolan idag så är det endast för att jag är sjuk och orkade inte bry mig för fem öre hur jag ser ut. Vafan, har man kille så har man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0