Dagens shopping



Halsduk från Lindex



Byxor - Kappahl , bättre bild på dom längst ner. Linne - Lindex



Stickad tröja - Kappahl



Stickad  tröja - Lindex


Stickad tröja - Lindex


Stickad tröja - Lindex. Knappar längst ryggen.



High waist jeans - Kappahl. Dragkedja på höger sida.



Idag har jag sluppit huvudvärken vilket har varit otroligt skönt. Tyckte att det var nog med konstant värk i en vecka. Hade tre timmars hål idag så gick på stan med Daniel och tog ett fika på opalen, blev bara en latte för mig och en kaffe för honom. Efter skolan for jag hem och fixade naglarna lite sen blev det shopping på stan med underbaraste mamma som ville hitta någonting fint att ha på Lördag när dom skulle på middag. Det jag köpt är det ni ser på bilderna. Nu har jag pluggat tyska och kände för en paus så tog lite bilder till bloggen och pratar med älsklingen i telefonen eftersom att han inte kom hit ikväll då jag ska plugga. Blir väl att prata klart med Lars nu sen plugga vidare lite :)


Kommentarer
Postat av: Elinaaaaa

Underbara kläder!!

2011-10-07 @ 01:13:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0