Fredags mys





Köpte en luddig grej igår på Kappahl också men glömde lägga ut bild på den så ni får en bild på den nu. Är inte en mössa utan en sån där hårbands sak. Ingen aning om vad dom kallas för nu.
Idag har jag varit och myst med Gavina och haft stängningen i stallet och imorgon blir det att öppna klockan 07:00. Elina for nyss hem efter att ha kollat på Idol med mig och familjen, har varit riktigt mysigt att ha henne här på besök :)

Nu väntar jag på Lars som har varit på match i Haparanda som dom vann med 3-0! Det betyder att jag får hem en glad gubbe. När jag sitter såhär och tänker så kan jag komma och tänka på hur lyckligt lottad jag är som har en så fin familj, så fina vänner och en sån fin pojkvän. Man förstår inte vad man har innan det är borta. Jag kan klaga på dom allra minsta sakerna som för mig är hemska men man glömmer ibland bort att kolla på dom närmast en. Man kan också tro att alla dom har det så lätt och så underbart men man vet aldrig vad som döljer sig på insidan. Det är dom här kvällarna jag uppskattar de jag har i min närhet så mycket mer. Eller, jag uppskattar er inte mer men jag försöker visa det lite mer. Man ska aldrig ta saker för givet för det kan försvinna när du minst anar det. Jag ska inte låta personer ta energi av mig då det är totalt onödigt, jag ska inte tillåta det utan jag ska få glädje av att umgås med mina närmsta och det är exakt det som jag anser att jag får. Det är bättre att bryta kontakten med de som tar energi än att ständigt blicka tillbaka.
 Nu är det bara att invänta min älskling och sen så blir det en super mysig Fredags kväll :) 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Mycket kloka ord! Blir alldeles för lätt att man tar det man har för givet.. :)

2011-10-08 @ 14:19:55
URL: http://www.sabinawr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0