Me, myself and I

Igår hade vi en trevlig tjej kväll hos Elin och efter det for jag, Sara och Elina på fest. Det var helt okej ändå :)
Idag red jag ut med Lina och Maggan runt Åberget och det gick riktigt bra. Känns så kul att Gavina börjat förstå det där med att vara lugn när man är ute och att stenar eller kvistar inte är farliga. Nu sitter jag i Luleå och väntar på att älsklingen ska komma hem från matchen i Umeå sen blir det en mys lördag. Imorgon blir det att fara till Boden och se BBK spela match, har ett VIP kort över om det är någon mer som har lust att hänga med mig och Lars. Bara hör av er :)

Bilder från festen kommer efter helgen hade jag tänkt och nu blir det matte plugg!


Dagens låt

Blir ni inte sugen på att sjunga med vet jag inte vad.

http://www.youtube.com/watch?v=T3E9Wjbq44E&ob=av2e


Kommentarer
Postat av: Elinaa

Sjukt snygg blogg! Älska lååååten, omg så braa! :D

2011-10-15 @ 22:15:08
URL: http://toppryttare.blogg.se/
Postat av: Msilverplats

Man tackar så mycket Elinaa. Jag hörde låten när jag satt i bilen påväg mot stallet för någon dag sedan. Kan också tipsa om P3 på em för dom spelar riktigt bra musik tro det eller inte. Väljer P3 och Bandit före Rix Fm faktiskt :)

2011-10-15 @ 23:00:52
Postat av: Elina

Jag somnade om när jag kom hem igen, vaknade kl 3.. ;) DU, kan jag följa på fotbollen imr? :D

2011-10-16 @ 00:02:15
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Msilverplats

Men självklart Elina :) hör av mig imorgon!

2011-10-16 @ 01:06:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0