Ni ska skämmas!


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bOOiixz2zFE


Kommentarer
Postat av: Elinaa

Svar; Men jaa! Fast fatta inte om du mena när dom tävlar galopp eller typ om du är ute och rider och galopperar så? För de jag sett och tycker är ju att dom flesta ryttarna slår HÅRT och MYCKET med spöt BARA för att den ska springa fortare...

2011-10-24 @ 16:07:00
Postat av: Msilverplats

Har ingenting emot att dom tävlar i galopp men en häst i den åldern ska inte utsättas för någonting så farligt för dom som att galoppera i ett tempo dom aldrig kommer göra igen, det är bara sjukt. Hästarna har inte vuxit klart och tycker dom borde få göra det först.

2011-10-25 @ 21:11:14
Postat av: Elinaa

frågar bara nu! Vare du som komenterade att jag hånade en tjej fast jag ändå bad om råd? du skrev ditt namn som typ arg elr nå kmr it ihåg...

2011-10-28 @ 10:01:02
Postat av: Msilverplats

Elinaa, nej verkligen inte! Har endast kommenterat två gånger och det ena var ju om dina underbart fina hästar och den andra gången var ju på det där video klippet. Och ändå, skulle jag kommentera någonting sånt så skulle jag skriva med mitt namn och stå för min åsikt. Bättre att vara ärlig än att vara anonym, om du fortfarande vill veta vem det är så kan du kolla upp IP adressen så får du veta. Men skaka bara av dig det, det är bara personer som inte har bättre för sig ! Lovar att det inte var jag :)

2011-10-28 @ 12:46:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0