Pix



Köpte en present till hjärtat när jag väntade på bussen i fredags, den höll faktiskt hela vägen


Min "lilla" nalle björn ;)


I det här förhållandet är det mannen som gör sysslorna i hushållet


Dom nya skorna



Frukost på busshållplatsen i Luleå klockan 09:50



Nya koftan 399:-  nya byxorna 99:- Ginatricot





Ny duschade älsklingen :)




Har haft en helt underbar helg med bio, max mat, hockey, film hemma, shopping och till sällskap har man haft världens bästa kille. Nu ska jag nog plugga lite och sen sova för imorgon börjar "paradiset" med skola igen. Idag har jag varit på handboll med pappa och kollat på två matcher, efter det blev det stallet och klippa, duscha och mysa med Gavina. På vägen hem fick jag välja mellan att äta hamburgare eller hamburgare, valde hamburgare.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0