Tyska plugg och bloggande går inte ihop









Har precis kommit hem och käkat lite mat. Bilderna är från igår, har inte haft lust att ta några nya idag speciellt eftersom att min mobil nästan inte haft nå ström kvar. Just nu så ska jag försöka plugga lite tyska glosor för på Fredag blir det prov. Måste försöka plugga mycket imorgon också men får en sov kompis så vi får väl se hur mycket plugg det egentligen blir. Boken som ni ser på bilden kan man ju inte mer än hurra över. 300 sidor att läsa på tre veckor. Jag som aldrig läst någonting längre än kalle anka pocket på fri vilja. Huvva! Det gör det ju inte bättre att den är på engelska. Sen kom jag på att jag har inte skrivit vem det är jag har blivit tillsammans med än. Kanske borde göra det eftersom att ni har fått se bilder på honom men har aldrig skrivit mer än förnamnet. Han heter Lars Örnberg :)
Åh, hör att The Simpsons börjar på tvn nu. Hur f*n ska jag kunna plugga :(

Dagens låt : http://www.youtube.com/watch?v=Mb6mS6Yj_UA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0