Who's laughing now..

Oh so you think you know me now, have you forgotten how you would make me feel when you drag my spirit down? But thank you for the pain, it made me raise my game, and im still rising, im still rising..


Har första lektionen nu som är webb-design sen blir det ett hål på 2,5 h, helt galet kul. Blir nog att göra en religion uppgift som ska in idag tror jag. Har äntligen gjort klart hemsidan i webb-designen och jag klarade det helt själv, tog två lektioner för mig att förstå att vi skulle göra en hemsida. Blir att kila en sväng på stan under hålet också och se om jag får med mig någon som vill ta ett fika eller någonting annat kul. Känns onödigt att sitta kvar på skolan hela tiden. Efter skolan blir det att fara på stallet och rida ut med Mikaela och efter det far jag direkt till farmor för att äta palt och sen fara till kyrkogården och hälsa på farfar. Varje år den 19 så har vi en släkt middag åt farfar för det var den 19 Oktober han gick bort år 2005. Nu tänker ni säkert att det är ju den 20 idag men vi flyttade på det en dag därför att mamma och pappa skulle på en mässa med jobbet igår och vi vill ju att så många som möjligt ska kunna komma dit.

Igår var jag och Elina på Lars match och han gjorde ett mål och en assist, fy f** vad glad jag blev. Har aldrig varit med om att man kan tycka om någon så sjukt mycket. Blev ledsen för att han inte kunde komma förbi efter matchen eftersom att han skulle skjutsa hem några i laget men får ju en hel helg med honom iallafall och vi ska hitta på en massa trevligt. Kanske blir lite shopping också på Söndag, ny vinter jacka åt Melinda, tack ;)

Kommer inte på någonting mer att skriva faktiskt så det får räcka för nu men ska lägga ut några bilder ikväll kanske om jag känner mig flitig. Ny telefon med bra kamera resulterar som sagt i många bilder. Har aldrig haft en bra kamera på mobilen och man orkar ju inte gå omkring med en vanlig kamera i väskan. Eller ja, jag har gjort det men samtidigt hade jag en yogurt i väskan som gick sönder så den kameran fungerar ju inte längre. Kan inte påstå att mamma och pappa tyckte det var så roligt eftersom att det var en ganska ny kamera också. Typiskt Melinda!

Dagens låt

http://www.youtube.com/watch?v=KsxSxF3JKeU&NR=1


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA KVINNA, BLOGGA!!



Hehe, kände bara för att kommentera lite..;) PUSS <3

2011-10-21 @ 17:53:27
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0