Who's that chick?

Har nyss kommit till Luleå efter en hyfsat slö skoldag. Lars for till träningen nu så ska städa, plugga se på tv och sen kanske Lovisa kikar förbi på ett fika så då blir det att komma ikapp lite eftersom att det var ganska länge sen vi hittade på någonting. Efter det far jag och älsk mot LTU för att han ska hinna göra klart ett arbete som ska lämnas in imorgon klockan 10 och jag tror inte att någon av oss känner så mycket för att åka på skolan om vi kan mysa hela morgonen istället. Imorgon har jag sovmorgon så far från Luleå vid 9, ruggit skönt att inte behöva ta bussen klockan 7 :) sen blir det att umgås med Elina och kika på lite sex and the city med kladdkaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0