You're my angel sent from above

Har näst sista lektionen nu sen blir det härlig disco dans med skolan. Efter skolan så ska jag och Lars åka till stallet och så ska jag rida ut en härlig sväng i skogen. Har faktiskt ganska mycket jag ska hinna göra idag, ska hinna fixa en halloween pumpa, sen kommer min mosters man Pelle på besök och efter det ska jag hinna till W på klassfest. Ajja, blir kul iallafall :) Har fortfarande ingen koll på när ungarna går ut och frågar bus eller godis. Någon som vet ? Halloween är ju tydligen på Måndag men det är ju ändå en vanlig dag så det borde ju inte vara så många som går då och ser söta ut med sina fina kläder. Borde nog ta lite bilder och lägga upp på bloggen snart också kanske. Mina halloween kläder måste ju visas upp. Vet inte om jag sagt vad jag ska vara än men jag ska iallafall vara en docka så köpte ett par otroligt snygga lösögonfransar igår på stan ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0