13 minuter kvar

Okej, nu blev det 12.. Man máste betala för att sitta vid datorerna, 1 euro för 12 minuter.
Har precis kommit hem till hotellet efter en helt underbar dag. Vi for till gamla stan och át middag, min mat var tyvärr inte bra alls sá jag tog en fet dessert pá nästa ställe som inte alls var ná bättre. Ska nog trycka i mig chips sen ;)
Har redan kommit pá vad jag ska köpa min "favvo kusin" som hon kallar sig. Tyvärr Julia, ni är alla mina favvosar. Sen samlar jag en massa shit till henne som jag vet att hon älskar, dock kommer det jag köper till henne bli en riktig överaskning. Sen vet jag ocksá vad jag ska köpa till min fina grabb :)
Imorgon startar uppdrag HSMKOSKSK, "hitta snygg mallorca kepa och sen köpa snygga kepan". Känner att jag máste ha en kepa verkligen. Utöver det blir det att hitta till stranden.

NU terass och lite kvälls mys. Ska faktiskt sova under stjärnorna inatt ute pá terassen för att det är sá varmt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0