Bild och dagbok

                       

Bild på mina nya skor jag fick av min underbara pojkvän Lars i Fredags.


Har haft Lars här hela helgen tills igår så har inte haft så mycket tid att blogga. I Söndags for vi på fotboll och hade det mysigt och jag hade planerat att bjuda honom på middag ute också och sen ta och se en film och mysa men det blev istället så att efter fotbollen badade vi badkar med lite tända ljus och bubblor i massor sen blev vi lite sega så vi gick ut och kikade på tv (ut menas i mitt rum som är i garaget). Efter det for vi till Max och åt och eftersom att det inte blev värsta middagen som jag hade tänkt så bjöd jag honom på hans kycklingburgare classic.

Har firat min kusin dotter idag, Evelina Silverplats heter hon och jag köpte henne en ur snygg ring i silver från Smycka, sen har jag köpt en ny mobil! Det blev en Samsung galaxy S II som jag fick på rabatt eftersom att min förra mobil gick sönder 15 ggr på 1,5 år och jag blev så less så jag sa att jag inte ville ha tillbaka den. Jag fick då välja om jag ville ha en Samsung galaxy Ace gratis eller ta en valfri mobil och få 2390 kr i rabatt. Jag gillade inte den jag skulle få gratis så köpte istället Samsungs nya modell som också ska vara deras bästa. 

 
                             




Nu blir det Idol med familjen och leka med nya mobilen ;)
Planerna för imorgon är att se älsklingens match på ishallen och bara mysa på. Lär väl bli lite mer som händer.



                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0