Hälsningar frán Mallorca!

Vi kom fram till Mallorca kring halv fyra idag och min underbara brorson har inte grátit nágonting pá hela resan. Vi bor pá ett super fint hotell med vár egen takterass och jacuzzi.Hotellet vi bor pá heter Viva Blue. Vi át lunch här pá hotellet ikväll för att vi inte hade speciellt mycket ork för att leta efter en bra restaurang nu när vi är trötta efter resan. Maten var riktigt god och sen tog vi nágra mysiga drinkar och tittade pá mest troligt världens sämsta clowner för barn, inte ens barnen skrattade.
Nu kom vi precis frán ett supermarket där vi har handlat lite att dricka ikväll och tilltugg sá nu ska vi bada jacuzzi.
Imorgon blir det en tidig morgon, upp klockan sju för att gymma med Rasmus här pá hotellet och sen simma nágra längder innan vi ska slappa vid poolen resten av dagen. Ska försöka jobba hárt pá brännan ;)
Känns otroligt bra att fá vila ut efter allt som har hänt pá senaste, saknar dock redan min fina grabb hemma i sverige. Hur ska jag klara en vecka? :)

Ska uppdatera varje dag.. Försöka iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Favvo kussen!

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu köp massa onödigt till mig!!!!!!! :D:D:D:D:D<3<3<3<3<

2011-09-16 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0