Huvudvärken fortsätter

Har haft huvudvärk över en vecka, börjar nog närma sig två veckor nu faktiskt. Ett riktigt helvete när man ska vara i skolan och försöka arbete men det känns som om huvudet ska explodera.
Idag blir det att fara på StepIn efter skolan för att hinna köra mitt rehab pass innan jag ska till sjukgymnasten som ska ge mig behandling med laser och allt annat möjligt. Antar att jag kommer vara halvt död imorgon med tanke på hur dåligt jag mådde efter han endast hade gett mig massage, nej huvva.. Vill inte riktigt tänka på hur ont det kommer göra.
Nu ska jag vänta ytterligare 40 minuter sen har jag dagens sista lektion som är webb-design, faktiskt var de ganska kul men känner inte för att ha en 80 minuters lektion, eller hur lång den nu är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0