Inte alla får spela dataspel på tyska lektionerna!

Sitter på tyskan och spelar dataspel, det är någon typ av fotbolls spel. Verkar vara ett av världens första spel med tanke på grafiken haha..
Efter skolan ska jag och köpa mammas presenter med pappa och sen blir det att göra sig klar för fest ! :) Känns som om det kommer bli en riktigt bra dag/kväll faktiskt. Synd bara att man är så sjukt trött nu. Fick finbesök igår kväll som for hem klockan 23 så jag somnade inte först än 24. Sent för mig iallafall så fick börja dagen med en kaffe latte :)

                                                             Dagens låt..

                           http://www.youtube.com/watch?v=sjSG6z_13-Q&ob=av2e

                                                      Gillar videon till den här..


Kommentarer
Postat av: Jesper

jasså!

2011-09-09 @ 13:00:27
Postat av: Eric

Jag får det.

2011-09-09 @ 13:03:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0