Planering är A och O, min helg kommer bli underbar!!

Kan berätta vad jag ska göra idag också, efter skolan blir det att fara på stallet och sko Gavina innan jag beger mig ner till BRK för att köra ett ridpass, längtar faktiskt efter att få sitta upp i sadeln. Tror jag ska försöka hinna med ett besök på StepIn idag också och kanske strunta lite i sjukgymnastiken för jag kommer dö om jag inte får gymma som jag vill!
Imorgon drar jag till Luleå för en mysig helg med Lars och vi börjar med att åka och äta Sushi inne i centrum sen blir det att hyra en massa filmer och tända lite ljus och bara ta det lugnt. På Lördag ska jag tvinga med honom på stan för att kika efter lite kläder på Gina för jag har ett presentkort där som jag anser måste användas. På Söndag far han på borta match så då ska jag ta en ganska tidig buss hem och köra på en hel dag i stallet och sen plugga lite till historian :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0