Set fire to the rain

Igår hade jag otroligt svårt att somna, satt framför datorn till halv två och smsade sönder en kompis till två-halv tre. Min underbara mamma märkte att jag inte kunde somna så hon kom upp och la sig med mig för hon trodde att jag hade ont och kunde inte somna för det. Imorse så fick jag besök av Adam som fick agera kiosk och kom med coca cola och popcorn så vi hyrde en film som heter "min låtsas fru", vi fick oss troligt mycket härliga skratt. Kring klockan 20 i fyra så skjutsade Adam in mig till StepIn så att jag slapp cykla dit. Körde min rehab träning som är otroligt seg men kan ju inte göra så mycket åt det. Ska nog göra mig lite mat snart eftersom att jag endast ätit frukost och popcorn i massor.
Imorgon blir det att fara tillbaka på skolan så att vardagen kan komma igång igen som den ska, lär nog ta med mig en krycka eftersom att jag inte kan böja knät nu, sen blir det att lämna Boden lite och umgås med en kompis vilket kan vara ganska bra just nu känner jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0