skratt och tårar är vad som gör oss

När jag kom hem till Kallax blir jag hämtad av Lars och sen for vi till storheden så att han kunde köpa lite virke till helgen för ikväll har han lagfest så sitter just nu uppe och väntar på att han ska kila sig hem till mig. Förutom det köpte han en lövuppsamlare och sen käkade vi brunch på ICA. Sen for vi hem till honom och när jag kommer in i lägenheten ser jag en present på hans säng, inte snyggaste inslagningen men det kan vi bortse från, jag låtsas som om jag inte har märkt den för jag ville inte anta att den var till mig. "Men vad är där på sängen?" säger han och ber mig öppna det och vad tror ni att jag får? Världens snyggaste monster klackar!! Har man en underbar pojkvän eller vad? :) Efter det så for vi hem och tog det lite lugnt sen på kvällen blev det att kika förbi på vår klassfest som var riktigt trevlig men jag och Lars for vid 23 för jag skulle upp tidigt samt att jag bara sovit typ 4,5 h den natten.
Idag har jag varit på Agnetas begravning som var otroligt vacker. Det är svårt att förstå att denna underbara människa som alltid tänkte på alla andra och ville alla väl inte längre finns ibland oss. Trots att Agneta nu är i himlen så kommer jag aldrig att säga att hon var för Agneta är alltid Agneta och ingen annan kommer någonsin kunna ta hennes plats hos oss. Mina tankar går till dig ikväll Agneta och jag älskar dig!
Tack till alla som var på begravningen och visade sitt stöd samt ett stort tack till Julia Wester som sjöng för Agneta i kyrkan.
Nu blir det att vänta lite och kanske ta en p-nap innan min karl kommer hem och sen blir det sängen. Ska försöka hitta på någonting som vi kan göra imorgon men frågan är vad? Kanske BBK spelar? Det måste jag kolla upp.

Godnatt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0