Underverk

Har precis kommit mig hem och ska slänga mig i sängen. Har inte haft tid att blogga så mycket idag så kan ju göra ett lite längre inlägg nu då..
När jag vaknade imorse så kändes det som om jag inte sovit en sekund fast jag la mig klockan 23. Hade varken ork till att äta frukost eller att fixa håret utan drog istället på mig en mössa idag igen och köpte frukost på skolan så att jag kunde lägga mig lite i sängen och slappa innan skolan började. Jag har tur som har en underbar kompis som alltid tar med sig kaffe till skolan eftersom att jag har en tendens att glömma bort det varje dag.
Efter skolan så skulle jag egentligen till Anders Lejon och köra rehab för mitt knä men då har han tyvärr blivit sjuk så min tid blev inställd så jag for istället med mamma på stallet och städade eftersom att det är vår städvecka. Och för er som inte vet så dampar min mobil eller om det nu är Telia eftersom att det verkar vara fler med samma problem så jag får ibland smsen ni skickar typ en timma senare och jag kan ibland inte svara.
Efter att jag städat klart så for jag hem och duschade sen använde jag mammas hudkräm från Elisabeth Arden, den gör underverk. Klockan sju började a-lagets hockey match så jag for dit med Victor, Lina, Elina, Johanna, Fanny, Linnea, Maja och Maria. Vi fick oss som vanligt många skratt men så brukar det bli när jag är med dom där underbara tjejerna. Nu har jag varit ute en sväng med Lars och bara snackat och haft det trevligt..
Nu kanske ni förstår varför jag inte haft tid att blogga idag ? ;)

Godnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0