Brum-brum

Herregud som jag längtar till pollan just nu. Är dock först torsdag som det kommer vara min tur att rida henne eftersom att mamma ska rida kurs i helgen och vill hinna rida lite extra och förbereda sig innan kursen. Men det är ju inte bara henne jag längtar efter utan saknar mina fina föräldrar riktigt mycket just nu. Tror jag måste dra dom till Luleå och se bio med mig och Lars nu i veckan faktiskt.

Nu så håller vi på och ska ordna det sista innan vi hoppar in i bilen och åker hemåt. Kan säga att det är en två timmars bil tur jag inte ser så mycket framemot.


Kommentarer
Postat av: M I N A B R U N - photography

sv; tack sötis! :D

2012-04-09 @ 18:21:13
URL: http://miinabrun.blogg.se/
Postat av: Amanda Persson [foto & fotboll]

sv: bara rba, sJ? :D

2012-04-10 @ 10:13:20
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0