Nervös i förtid

Tjatja bloggen!

Har varit hemma ett litet tag nu efter en otroligt härlig uteritt med Lina och Carina i skogen. Vädret var så underbart men underlaget, inte lika inbjudande. På vägen hem så köpte vi hamburgare från Max och jag testade den nya Bacon guacamole (stavfel?). Den var faktiskt riktigt god, tipsar om den!

Nu så ska jag duscha och sen sova. Det är nämligen min första kväll utan plugg!! (Den här veckan..)
Vet ni vad mer jag har gjort? Jo, jag har anmält mig till årets först tävling för mig. Jag och Gavina ska till Jokkmokk den 26 maj och hoppa 110 cm. Är riktigt nervös redan för det kommer bli min första omhoppning med henne så måste lära henne att gå på bett igen i hoppningen. Nu måste jag bara fixa det sista som att hyra transporten, kika på tävlingskavaj och putsa upp den dammiga tävlings outfiten. Kanske ni får en bild någon dag?
Godnatt på er !


Kommentarer
Postat av: Kajza

Trevligt, trots att en trotsig och otroligt envis liten Dumle korsade eran väg... Jäklar, så sur han blev när ni kom utom synhåll!!! ;-P Knas-pownie! <3

Behöver du låna kavaj kan du ta min, vi har väl ganska samma storlek skulle jag tro??

Kram//Kajza

2012-04-25 @ 23:18:57
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahw vad du är gullig vännen! Puss på dig! ;)

2012-04-26 @ 21:08:16
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0