Time to do good?

Hej på er.

Har nyligen kommit hem från stallet där jag har longerat Gavina. Har hunnit göra mig lite makaroner och bacon och nu väntar kvälls plugg som vanligt. Trots allt plugg och trots all stess så måste jag erkänna att allt känns helt underbart nu. Har haft hand om Gavina i över en vecka nu vilket har fört oss två ihop mer. Jag har börjat komma till insikt över att hon är en hopphäst, hon ska ha lite temperament. Jag har kommit till insikt över hur mycket det egentligen har gått framåt på sista tiden. Jag har ett helt underbart förhållande med en underbar person. Jag har en galet fin familj som alltid ställer upp för mig och jag har underbara vänner. Allt känns så otroligt bra helt enkelt. Har faktiskt ingenting jag vill klaga över!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vad fin du är!!! <3

2012-05-06 @ 01:01:59
URL: http://carolinaberggren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0