You know im bad

Godmorgon!

Kom till skolan för att märka att datorerna inte fungerade så det blev att ställa in lektionen. Super kul!! Börjar inte först än 12:10 nu. Måste medge att jag är något irriterad. Sen tog jag inte med mig boken så kan inte plugga till provet imorgon heller. Jaja, sitter iallafall på norrigården nu och tar det lugnt tills jag börjar igen.

Igår så hoppade jag med Gavina och det gick riktigt jäkla bra. Hon hoppar super fint men grund konditionen måste upp lite till på både mig och Gavina. Hon orkar inte riktigt ett helt pass, konditions mässigt. Vi hoppade iallafall en bana. Första varvet var den på ca 90-1m och andra varvet så låg den på ca 1.10-1.15. Var så himla kul. Om det blir någon hoppning på fredag så kommer jag att hoppa på bett och se hur det fungerar. Tror nog att det ska gå bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0