I år ska det bli en underbar jul

Hej hej!
 
Har precis kommit hem från stallet. Har ridit Gavina några varv runt kvarteret idag eftersom hon vilat dom senaste fem dagarna och jag måste säga det att hon var inte måttligt pigg. Var knappt så att jag hade tid att sätta mig ner i sadeln när jag red lätt. Men en pigg häst är en frisk häst!
 
Nu ska jag plugga lite och sen blir det att ta en tidig kväll så att jag orkar stiga upp i tid för en gångs skull.. Har bara en lektion imorgon och det är prov så har tänkt åka på stan och kolla julklappar sen. Det svåraste med julklappshandlandet i år är att när man frågar min pappa vad han vill ha är svaret "Snälla barn". Det har han ju haft hela tiden så känns lite tråkigt.
 
Någon som kanske har tips på bra julklappar?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0