Skulle ha lärt dig hur man kör bil !

Har nyss kommit hem från en dag med massa mys och lite irritation.
Åkte till frissan idag för lite färg och klipp och på Coop parkeringen så väljer en av bilisterna framför mig att han ska in på en parkeringsficka precis där han är men för att ta sig in måste han först backa och då blir ju problemet att jag står bakom honom med min bil och inte kan backa för att jag i min tur har bilar bakom mig men bryr han sig? Nej, han backar, jag lägger mig på tutan men jag tror karln var döv också vilket slutar med att han backar in i min bil. Sen kör han fram nån centimeter för att sen se om han kan backa bort mig denna gång, jag lägger mig på tutan igen och han backar in i mig igen. Jag blir nu vansinnig, går ut ur min bil och blänger som en galning på gubben som ändå försöker backa igen men när han är tre centimeter ifrån mina extraljus stannar han och styr in på parkeringsfickan. Jag kollar då och kan konstatera att det inte blivit några skador på min bil och av någon anledning tänker jag inte nog långt så jag kör där ifrån?! Kanske jag borde ha tagit gubbens nummer, skällt ut han lite och sen i lugn och ro kollat på bilen för nu när jag kommer hem ser jag ju att bilen ändå blivit lite skadad. Ett av mina tre extraljus är lite mer riktat neråt än dom andra. Ajja, ibland tänker man inte så långt men det är ju för sent nu att "göra om och göra rätt". Ljusen fungerar ju iallafall.
 
Har iallafall klippt lite och färgat till en tydligare ombre och jag är riktigt nöjd, bild imorgon. Sen for jag på relaxen med Julia, Linus, Robin, Nicolas och Sandra och nu är jag hemma, helt utvilad och hyfsat glad igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0