Bite me!

Har precis kommit hem från matchen som jag såg med pappa och Julia. Dom förlorade med 4-1 men är ändå otroligt stolt över min pv som gjorde Bodens enda mål. Hade det inte varit för hamburgaren som jag hade i ena handen och colan som jag höll i andra så hade jag nog kastat mig upp och skrikit. Fick nöja mig med att sitta och stampa i marken.

Nu ska jag bara ta det lugnt och se på tv innan jag går till sängs. Ska nog bli en tidig kväll så jag orkar med morgondagens kurs. Wish me luck! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie- Modell med 3 egna företag

Hej. Ledsen för mitt supersena svar. Min mormor åkte till akuten så jag har spenderat all min lediga tid där. Men nu är hon bättre så nu är jag tillbaka! :)



La precis upp ett inlägg om hur du fixar sommarens hetaste partyklänning för under hundralappen! vad tycker du? :)

2012-02-24 @ 09:58:49
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket, blir så glad! :D



Runt 22:00 ikväll kommer jag ta bloggpaus i bloggen eftersom jag åker till Göteborg. Kommer vara borta från bloggen en vecka, ville bara att du ska veta det! :)

2012-02-24 @ 15:53:00
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack så mycket för tipset :) Det blev dock en god hemgjord kycklingröra i tortillabröd. Inte dumt det heller - det fick bra betyg av sambon ^^



Vad händer mer för kul i helgen då?

2012-02-24 @ 19:18:04
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0