I.C.U



Sista inlägget för idag kommer nu. Har nyss rengjort alla mina smink penslar pga att jag har lovat att sminka mina damer imorgon kväll och då kan det ju vara bra om allt är rent, eller hur?
Nu så ska jag göra mig klar för sängen men håller fortfarande på att överväga om jag ska duscha innan jag ska sova eller om jag ska duscha imorgon innan skolan. I-landsproblem..

Jätte kul att se att jag har börjat få så många läsare. Välkomna! Är det någonting ni undrar över så är det bara att fråga. Jag bits inte!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är gryyym på att sminka!! ;-)

2012-02-04 @ 17:11:48
URL: http://slandfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0