Im a good girl

Gud, har på fyra plattor och potatisgratäng i ungnen. Ni kanske förstår vad jag gör? Jo, alla hjärtans dag middag till mig och älsklingen. Blir pepparbiff med rödvinssås och pepparsås samt potatisgratäng och till efterrätt blir det kladdkaka! Mumma!

Vet ni vad jag har gjort idag? Piercat naveln. Var lite osäker till en början men blev riktigt nöjd. Har bara känt på sista tiden att jag velat göra någon förändning men har aldrig känt att jag haft tiden eller pengarna men idag blev det gjort! Har ju också tänkt mycket på att det har sin "stämpel" men *biip* that! :) Skit nöjd!


Vad gör ni på alla ♥ dag? :)


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej, få seeeee!? :D :)



Hur är det med dig ikväll då?

2012-02-14 @ 22:35:07
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0