Just schhh

Godmorgon på er. Har nyss kommit hem från Luleå och sitter i soffan med en macka och lite melon. Av någon konstig anledning har både jag och lars haft problem med att sova. Har som varit precis mellan sömn och att vara vaken. Har riktigt dåligt i ryggen idag också, eller det började igår. Jag har ju wiplash för er som inte visste det så ibland kan jag ha det ganska så dåligt. Men iallafall, eftersom att min rygg gör ont så blir jag ganska lätt retlig och det blir ju inte bättre när en kvinna på bussen pratar med chaffören så högt så man hörde varenda ord hon sa. Hon förklarade hur hon kan avgöra hur människor är på flera meters avstånd. Gah, var nära på att bli galen!

Nu ska jag iallafall vila lite sen ska jag till stallet och mysa med min dam. Saknar henne så! Tyvärr är det ju så kallt att jag inte kan rida någonting nu. Är ju inte bra för henne heller att vara ute i -30. Ikväll kommer Rasmus, Carro och Theo förbi för att äta paj med oss. Kommer nog bli riktigt trevligt.

Kan tipsa om en blogg med mycket bebis och allt som bebisar innebär. Hon skriver en del om inredning också. http://carolinaberggren.devote.se/ - Min svägerska.




Killen med stilen - Theo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0