Psykologin väntar

Hej på er, sjuklingen här! Har nyligen kommit hem efter att ha varit barnvakt åt Theo med mamma ett tag efter skolan. Han är så galet söt nu när han har börjat gå och prata. Den nya favorit leksaken verkar just nu vara ett lejon som man kan få till att ryta. Han imiterar den t.om!

Imorgon blir det psykologi prov så nu ska jag sätta igång med hård pluggandet. Verkar dock som om jag blir hemma från skolan imorgon vilket ger mig lite tid på morgonen innan provet. Tro inte att jag skippar att åka dit! ;) Känns otroligt skönt att det är prao de närmsta två veckorna, eller "Tema arbetsliv" som lärarna tvingas kalla det. Kan behöva komma bort från skolan för det är första gången på 2-3 år som jag är riktigt skol less!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaha, va segt =/ Hoppas förkyldningen släpper snart, det är så tråkigt att vara förkyld ju :(

2012-02-07 @ 18:23:22
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0