Detta fält måste fyllas i




Har nyss kommit hem från en fullspäckad dag. Har inte haft tid för nå bloggande tyvärr. Jobbade till klockan 12 och for direkt till stallet efter det. Red ett bra pass idag så är väldigt nöjd.

Ska nog göra mig lite lammfilé med nån sallad ikväll och ta det lugnt. Skulle egentligen till Elina men det går inte eftersom att mamma och pappa har åkt bort för kvällen till Luleå. Ska nog ta en tidig kväll också eftersom att jag är så galet sliten. Får min första sovmorgon på riktigt länge :)

Förstår inte varför Gavina redan släpper så pass mycket hår. Ganska gulligt att hon har mörka partier eftersom att hon har en mörkare sommarpäls. Kolla vad vi blev förresten http://usbrk.blogg.se/2012/february/vinnaren-i-veckans-hast.html#comment

Kom ihåg att anmäla er till veckans blogg nu ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0