You can't stop me now

Hej på er. Har precis kommit hem efter en fullspäckad dag. Idag fick vi sluta tidigare eftersom att skolan var så himla kall. Jag for direkt till stallet så att jag skulle hinna rida innan vi skulle raspa tänderna på Gavina. Det gick helt galet bra idag. Har ju börjat rida med ett jaktkandar i hoppningen och eftersom att hon har stått still i 4 dagar så tog jag det utifall att hon skulle vara pigg. Vi tränade skänkelvikningar, mjukhet och en hel del travarbete. När vi var klar red jag tillbaka till stallet och inväntade raspen. Alla hästarna fick ju en liten dos "lullighet" så att det inte skulle bli något problem och Gavina blev så oroligt borta. Nu har vi varit och handlat ett nytt bett då vi har tänkt prova hur det är att rida med ett rakt på henne. Hon kan ju lätt bita tag i bettet med vänster sida. Sen köpte vi 3 kg godis till henne också ;)

Nej, nu ska jag gräva ner mig i psykologi boken lite då jag har prov på Onsdag. Ska nog se till att ta en bild på den nya tröjan ikväll också och lägga ut sen.

Just ja, jag bloggade inte så mycket igår kväll eftersom att jag fick veta att jag hade fel datum på ett prov vilket innebar att jag var tvungen att läsa 240 sidor gammel svenska bok. Skit kul! Men jag klarade det. Tog endast 4 h..



Suddiga bilder men ni kan få en tanke iallafall om hur hon ser ut när man rider.



Gavina i pömsigt tillstånd.

(Dagens bilder)


Kommentarer
Postat av: B E X O L L I L A .

skit kul att du är med och lycka till!

2012-02-06 @ 19:03:37
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Anne

Tack så mycket:) Kramar

2012-02-06 @ 20:31:54
URL: http://enligtannie.blogg.se/
Postat av: Runa

Sv: Tack så mycket, detsamma :)

2012-02-06 @ 20:33:36
URL: http://runatorbacke.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Oh tack så jättemycket, glad jag blir :) Och det är bara bra med mig idag, hur är det själv?? =) Kram

2012-02-06 @ 21:03:20
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0