It's our day

Har sista lektionen nu sen blir det att skynda, skynda, skynda till stallet och rida hopp lektion för Robert J med Elina och hennes hästar.

Ikea gav ganska mycket igår faktiskt. Köpte två vaser, två stolar, ljus, tallrikar, paket tråd och dusch drapperi. Fina saker!
Var så död när jag kom hem dock så jag somnade klockan 19:30 och sov till 07:30. Väl behövligt men dock jävligt dåligt för man blir ju egentligen inte piggare. Har en riktig huvudvärk idag.

Måste förövrigt lämna in mobilen som drar batteri som tusan. Måste ladda den två ggr per dag. Och sen ska jag in med klockan som har slut på batteri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0